راهنما سفر به کیش
وبسایت Emtb
راهنما سفر به کیش
جمعه 10 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 2728 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

 

ما گفتیم که ما داستان کیش را برای شما بازگو خواهیم کرد ، به همین دلیل شروع به معرفی کیش از گذشته و داستان او می کنیم. در کتب تاریخی آمده است که جزیره کیش از زمان هخامنشیان بخشی از ایران بود تا زمان گسترش اسلام توسط خلفای اموی بر جزیره مسلط شد. در زمان آل بویه ، جزیره کیش مجدداً تحت سلطه ایران بود و در دوره سلجوقیان به بزرگترین مرکز تجاری خلیج فارس تبدیل شد. جزیره کیش مانند جزیره هرمز مدتها به دست پرتغالی ها افتاد تا اینکه امام قلی خان ، سردار شاه عباس ، خلیج فارس و بحرین و همه جزایر آن را فتح کرد. از آن زمان کیش به عنوان یکی از جزایر خلیج فارس شناخته می شود.

در آغاز سلطنت محمدرضا پهلوی ، کیش به عنوان مرکز صید و تجارت مروارید در خلیج فارس شناخته می شد. پس از واردات مرواریدهای ژاپنی به ایران ، تجارت مرواریدهای کیش رونق گرفت و از آن زمان کیش به تدریج اهمیت خود را از دست داد.

در زمان محمدرضا شاه بود که ظرفیت گردشگری کیش شناخته شد. هنگامی که مستشاران ایرانی و آمریکایی جزیره کیش را به دلیل زیبایی های طبیعی ، سواحل مرجانی و آبهای شفاف خود به عنوان مقصد گردشگری بین المللی انتخاب کردند ، دولت شروع به سرمایه گذاری در جزیره کیش کرد. بنابراین ، زیرساخت های مدرن شامل هتل ها ، فرودگاه ها ، نمایشگاه های بین المللی و همچنین محل اقامت برای خانواده سلطنتی در کیش ساخته شد.

در سال 1982 ، کیش به عنوان اولین منطقه آزاد اقتصادی ایران معرفی شد و اکنون رونق اقتصادی این جزیره مبتنی بر گردشگری و تجارت است.

هوای کیش

کیش دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و متوسط ​​دمای سالانه حدود 26 درجه سانتیگراد است. اختلاف دما بین ماه های مختلف سال در کیش بسیار کم است.

کیش جزیره ای است که باران کمی دارد و بیشتر ماه های زمستان باران می بارد. به طور کلی ، زمستان بهترین زمان برای سفر به کیش است تا از بهار معتدل لذت ببرید. همچنین به دلیل هوای گرم و مرطوب و رطوبت زیاد ، تابستان بدترین زمان سفر به کیش است.

برای مسافرت به کیش حتما به این سایت سفر باتو سر بزنید.

بهترین زمان سفر به کیش

از نظر آب و هوایی باید گفت اختلاف دما در تمام فصول کیش می تواند به 8 درجه برسد و خفقان آور است. در جزیره کیش باران زیادی می بارد. اگر وقتی می خواهید سفر کنید آنجا هستید و باران می بارد اجازه ورود به اسکله را ندارید ، باید در بندر صبر کنید تا هوا گرم و آفتابی باشد. بنابراین ، حتماً بهترین زمان سفر به جزیره را که یکی از نقاط سفر کیش است ، در نظر بگیرید.

هزینه سفر به کیش

برای سفر به کیش اگر علاقه ای به سفر با قایق ندارید می توانید سفر با هواپیما را تجربه کنید. هنگامی که تصمیم دارید با هواپیما به جزیره کیش بروید ، توجه داشته باشید که باید برخی از هزینه های بلیط رفت و برگشت را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر این ، هر شرکت هواپیمایی امروز خدمات مختلفی را ارائه می دهد ، بسته به این خدمات ، قیمت بلیط متفاوت است. قبل از خرید بلیط ، می توانید قیمت بلیط را در سایت خرید آنلاین بلیط مشاهده کنید. برخی از شرکت های هواپیمایی ممکن است تخفیف هایی را برای کودکان در نظر بگیرند ، مثلاً اگر بخواهیم هزینه یک پرواز منظم هواپیما را در نظر بگیریم ، حدود 170 هزار تومان خواهد بود. در پایان باید گفت که هزینه سفر به این جزیره یکی از نکات سفر به کیش است.

 

انواع رزرو هتل در کیش

 

وجود هتل های زیادی در کیش امکان رزرو محل اقامت با هر بودجه را فراهم کرده است اما باید گفت که قیمت هتل به فصل و روزی که می خواهید رزرو کنید بستگی دارد. برای زندگی در جزیره کیش باید حداقل 150،000 تومان برای هر شب اقامت در هتل در نظر بگیرید. این قیمت برای آپارتمان های یک خوابه است که به دلیل تقاضای زیاد نیز در حال افزایش است.

 

از طرف دیگر ، هنگام برگزاری جشنواره ها ، برخی از هتل ها ممکن است 50٪ تخفیف به مسافران خود ارائه دهند ، با وجود این تخفیف ها ، شما می توانید هتل های بهتری را برای اقامت رزرو کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 59
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 198
:: بازدید ماه : 2010
:: بازدید سال : 8630
:: بازدید کلی : 312605