جزایر زیبای استانبول کدامند؟
وبسایت Emtb
جزایر زیبای استانبول کدامند؟
جمعه 10 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 2824 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

جزیره پرنس استانبول ، ترکیه

جزایر توریستی استانبول ترکیه: جزایر پرنس پیشنهاد اصلی ما به خریداران بازدید کننده از ترکیه است. جزیره پرنس نزدیکترین جزیره به استانبول است و یکی از ارزانترین و مقرون به صرفه ترین مقاصد گردشگری ترکیه است. جالب است بدانید که ورود ماشین ها به جزیره پرنس مجاز نیست و گردشگران چاره ای جز گشت و گذار در کل جزیره ندارند: 1. پیاده روی ، 2. اجاره دوچرخه 3. اجاره مخزن

آدرس جزیره پرنسس استانبول در ترکیه و چگونه می توان به جزیره پرنسس استانبول در ترکیه رسید؟

قایق های ماوی مارمارا به طور منظم از بندر کاباتاش (محله اروپا) و بوستونکی (محله آسیا) به جزیره پرنس حرکت می کنند. حرکت از بندر تا جزیره پرنسس 40 دقیقه طول می کشد ، بنابراین برای یک سفر آبی 45 دقیقه ای در تور استانبول  آماده باشید.

جزیره بیوک آدا

جزیره بیوک آدا یکی از محبوب ترین جزایر استانبول در بین گردشگران ترک است و بازدیدکنندگان از تفریحات و امکانات متنوعی در این جزیره برخوردار هستند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد جزیره Buik Ada وجود stanbul وجود خیابان های زیبای عثمانی در اطراف این جزیره است. از مرکز شهر دوچرخه با 5 لیر اجاره کنید.

بورگازادا

یکی از بزرگترین جزایر کل الجزایر ، پرنس است. این جزیره محل اقامت اقلیت یونانیان در قرن 20 بود ، اما بعداً افراد زیادی از استانبول به این مکان آمدند. در جزیره بورگازادا یک تپه بی نظیر وجود دارد. این جزیره به دلیل ساخت قلعه توسط یک رهبر نظامی مقدونیه نامگذاری شد. گردشگران این جزیره زیبا می توانند از موزه Sait Faik Abasıyanık دیدن کنند.

جزیره گالاتاسرای

جزیره گالاتاسرای جزیره ای کوچک متعلق به باشگاه ورزشی گالاتاسارا است. این جزیره دارای امکانات تفریحی و جذاب بسیاری از جمله 6 رستوران ، 2 استخر شنا ، کافه و بار است. جزایر نزدیک استانبول. در 165 متری قسمت اروپایی ترکیه واقع شده است که با قایق های رایگان قابل دسترسی است. امکانات سرگرمی فراتر از تصور است. ورزش های مختلفی که توسط صاحب جزیره انجام می شود (باشگاه ورزشی گالاتاسارا).

جزیره سدف

نام این جزیره در دوران باستان Andircuithos یا Androvitha بود ، اما امروز به معنای مادر مروارید است. جزیره صدف با مساحت تقریبی 1/0 کیلومتر مربع یکی از کوچکترین جزایر این منطقه است. به طور کلی ، این جزیره متعلق به شخص خصوصی است ، اما تمام درختان این جزیره با ماشین رشد کرده اند. از محیط و طبیعت جزیره محافظت می شود. بیش از دو طبقه در این جزیره ممنوع است.

. جزیره یاسادا

نام جزیره اسن به معنای جزیره تخت است و به عنوان جزیره ای دموکراتیک و آزاد شناخته می شود. اگرچه نام این جزیره تغییر کرده است ، اما نام قدیمی همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. این جزیره توسط بیزانس برای اخراج زندانیان از جنگهای صلیبی مورد استفاده قرار گرفت. امروز گردشگران می توانند چهار سلول زیرزمینی زندان را مشاهده کنند. علاوه بر این ، صومعه ای به نام Platea ، ساخته شده توسط امپراطور بیزانس ، و همچنین کلیسایی در تبعید توسط ایگناتیوس وجود دارد که در سال ساخته شده است.

جزیره Heybeliada استانبول

Hibble Island دا stanbul یکی دیگر از 9 جزیره کوچکتر استانبول در مطلب سایت سفر باتو ، با جمعیت قابل کنترل تقریبا 1000 نفر است که بخشی از جزایر پرنسس است. جزیره هیبل دومین جزیره بزرگ دریای مرمره است. همچنین می توانید دوچرخه اجاره کنید. یا یکی از چندین فاتون را اجاره کنید ، اما پیاده روی برای گشت و گذار در جزیره بسیار سرگرم کننده تر است. این جزیره مانند سایر جزایر به روی وسایل نقلیه بسته است.

 

عمارت Metsmet İnönü ، جایی که رئیس جمهور دوم ترکیه برای تهیه هوای پاک و معالجه در آسایشگاه به این جزیره سفر کرد ، در سال 1924 به عنوان یک بیمارستان 16 تخت خوابی برای مردان افتتاح شد. اندکی بعد ، این مرکز برای زنان ایجاد شد و در سال 2005 این مرکز به اولین بیمارستان سل در ترکیه تبدیل شد. این موزه امروزه به عنوان موزه önönü برای بازدیدکنندگان باز است و دارای مبلمان ، وسایل شخصی و نقاشی های اوایل قرن 20 است.

آنچه در جزیره هیبل آدا استانبول دیده می شود

وقتی به جزیره Heybeliada رسیدید ، به سرعت متوجه ساختار بلند و بلندترین قله در جزیره Heybeliada استانبول خواهید شد. مدرسه علمیه سابق روحبان اوکولو متعلق به ایلخانی کلیسای ارتدکس شرقی قسطنطنیه است و کلیسای کاتولیک قدیمی نامیده می شود. وقتی جمهوری ترکیه قانون ممنوعیت مدارس خصوصی را در سال 1971 تصویب کرد ، این مدرسه تعطیل شد. هیئت مدیره تمایلی به عضویت در دانشگاه ملی نداشت ، اما بازدید کنندگان از آن استقبال می کردند. در سراسر کشور قدم بزنید از جمله یک کلیسای زیبا و یک مکان باز پر زرق و برق حیاط پشت باغ کلیسای بیزانس در جزیره هابل آخرین کلیسا قبل از فتح قسطنطنیه و مقبره سفیر انگلیس ادوارد بارتون است که در سال 1598 به طاعون مبتلا شد. البته سفیر در آنجا درگذشت و بعدا انگلیسی ها جنازه او را به منطقه حیدر پاشا استانبول بردند . یکی دیگر از جاذبه های دیدنی در غرب جزیره هیبل آدا صومعه Saint George VIII است. اگر می خواهید به عقب برگردید ، یک کتاب فروشی عتیقه و دست دوم در Zaferi Caddesi وجود دارد. این کتابفروشی با فروش ده ها کتاب و عکس سیاه و سفید از ساکنان جزیره هیبل سابق و همچنین کتاب های تاریخی در مورد هابل آدا ، به عنوان یک مکان مهم در میان مردم محلی شناخته شده است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 59
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 37
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 368
:: بازدید ماه : 1230
:: بازدید سال : 9951
:: بازدید کلی : 313926