وکیل ملکی
وبسایت Emtb
وکیل ملکی
جمعه 15 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 8474 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

وکیل ملکی

باگذشت زمان و تغییر اوضاع و احوال و همچنین رشد اقتصادی، صنعتی و تکنولوژی ، روابط اجتماعی انسانها نیز از ساده ترین شکل به پیچیدگی بسیاری رسید.
هرجا که رابطه ای اجتماعی بین انسانها با محوریت اشیا یا مسائلی که ارزش مالی یا معنوی دارند وجود داشته باشد، قطعا بستر بوجود آمدن مشکلات و مسائل حقوقی خواهد بود. به همین جهت امروز ما شاهد مسائل بسیار متنوع و متفاوت حقوقی مانند( کیفری، مدنی، ملکی و ارضی، خانواده، مطالبات عمومی،ثبتی، ارث و…)هستیم و در نتیجه این مسائل حقوقی اختصاصی وکیل متخصص حوزه ی خود را می طلبد.
بنابراین حرفه ی وکالت امروزه حرفه ای تخصصی شده است و هر وکیلی در کنار اطلاعات عامی که دارد باید در حوزه ای خاص تخصص داشته باشد پس استفاده از لغاتی مثل وکیل ملکی یا وکیل املاک ناظر بر تخصص وکلا در حوزه های ملک و املاک است. بنابراین پیشنهاد می شود برای حل مشکلات حقوقی ملکی خود به وکیل املاک مراجعه کنید.
همانگونه که در بالا توضیح داده شد برای مشاوره ی بهتر و اینکه مطمئن شوید شخصی پرونده ی شما را در دست دارد که در زمینه ی ملک و املاک تخصص و تجربه ی کافی دارد باید یقین حاصل کنید که دارید از یک وکیل ملکی متخصص کمک می گیرید.

* این کار با مراجعه به سوابق کاری و رزومه ی او و همچنین پرسش از موکلان و معرفان قبلی امکان پذیر است.

وکیل پایه یک دادگستری

گروه حقوقی عدل و حق، با همکاری وکیل پایه یک دادگستری و کارشناسان مجرب با بیش از یک دهه وکالت و صدها پرونده موفق و چندین نوبت حضور در برنامه های تلوزیونی به عنوان کارشناس حقوقی مفتخر است گامی ثابت و محکم در پذیرش پرونده و پیگیریهای قضایی لازم در محاکم حقوقی و کیفری با رعایت اصول حرفه ای ارائه نماید بخشی از پرونده ها که تا کنون به انجام رسانیده شده عبارتند از
دادگاه انقلاب ، ستاد اجرایی فرامین امام(ره) دیوان عالی کشور ؛ دیوان عدالت اداری ؛ دادگاه های تجدید نظر
کلیه دعاوی کیفری : کلاهبرداری ؛ خیانت در امانت ؛جعل و استفاده از سند مجعول وشکایت چک …
حقوقی : الزام به تنظیم سند رسمی ؛ دعاوی اجاره ؛ مطالبه چک برگشتی ؛ مطالبه خسارات ؛ تنظیم دادخواست ؛ اظهارنامه ؛ دعاوی مشارکت در ساخت ؛ الزام به انجام تعهد ؛ مطالبه کلیه اوراق و اسناد تجاری و قراردادهای منعقده و نظارت قراردادی فیمابین اشخاص حقیقی و حقوقی ، تخلیه مسکونی و تجاری ؛ سرقفلی ؛ توقیف اموال ؛ افراز و دستور فروش و …
خانوادگی : مطالبه مهریه ؛ نفقه ؛ تهیه مسکن و تعیین تکلیف زوجه ؛ اجرت المثل ایام زوجیت ؛ طلاق توافقی ؛ طلاق یک طرفه ؛ ارث ؛ وصیت ؛ تقسیم ترکه ؛ توقیف اموال ؛ تغییر نام و نام خانوادگی و .. و سایر مراجع عمومی قضایی و مراجع اختصاصی قضایی و…
و این اطمینان داده میشود کلیه مراحل کار با جدیت و صداقت ؛ پیگیری و به اطلاع شما خواهد رسید.

وکیل کلاهبرداری

وکیل کلاهبرداری : درباره جرم کلاهبرداری در قانون تعریف دقیق و واضحی وجود ندارد .اما در برخی از موارد به مصادیق این جرم‏ اشاره شده است و با در نظر گرفتن این مصادیق می‏ توان کلاهبرداری را عبارت از گرفتن مال دیگر افراد از راه‏ متوسل شدن به راه های متقلبانه همراه با سوء نیت دانست. همچنین شروع به کلاهبرداری نیز توسط همراه با سوء نیت به وسایل متقلبانه برای بردن مال غیر می‏باشد.

هنگامی می توان گفت که کلاهبرداری اتفاق افتاده است که مال شخصی برده شود و این موضوع از طریق فریب شخص مورد نظر صورت می گیرد. این بدان معناست که به شخص ضرر مالی وارد شده و کلاهبردار انتفاع مالی ببرد. البته انتفاع تنها به معنی استفاده کردن نیست همین که مال شخصی برده می شود این جرم محقق می شود.

امکان دفاع از اتهام کلاهبرداری توسط وکیل کلاهبرداری انجام می شود،و طرح پرونده کلاهبرداری را به همراه دارد. در هیچ کدام از قوانین کیفری دروغ به عنوان جرم شناخته نشده است. اما زمانی که دروغگویی با بردن مال غیر، همراه شود، جرم کلاهبرداری محقق می شود و امکان طرح شکایت از وی وجود خواهد داشت. وکیل کلاهبرداری، توانایی آن را دارد که وقوع کلاهبرداری را تشخیص دهد. برای آنکه اطلاعات کافی از کلاهبرداری بودن عملی به دست آورید می توانید از مشاوره حقوقی استفاده کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 59
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 37
:: بازدید هفته : 229
:: بازدید ماه : 2041
:: بازدید سال : 8661
:: بازدید کلی : 312636